ביקורות בגוגל – הדס אדלר

ביקורות בגוגל – הדס אדלר.

ביקורות גוגל הן דירוגים והערות שהותירו לקוחות על עסק בגוגל. ביקורות אלו מופיעות במפות גוגל, בתוצאות החיפוש ובפרופיל העסק שלי בגוגל לעסק שלי.

כדי לקבל ביקורות ב-Google, יש כמה צעדים שכדאי לנקוט:

  1. עודדו את הלקוחות שלכם להשאיר ביקורות: אתם יכול לבקש מהלקוחות המרוצים שלך להשאיר ביקורת בפרופיל העסקי שלך בגוגל. אתם יכול לעשות זאת באימייל, דרך מדיה חברתית או באופן אישי.

  2. עזרו לקוחות להשאיר ביקורות: אתם יכולים לכלול קישור לפרופיל העסק שלכם בגוגל בחתימת הדוא"ל שלכם או באתר שלכם, כדי להקל על הלקוחות למצוא ולסקור את העסק שלכם.ֿ

  3. כתבו תגובה לביקורות: כאשר אתם מקבל ביקורת, הקפידו להגיב עליה, בין אם היא חיובית או שלילית. זה מראה שאתם מעריכים את הדעות של הלקוחות שלך ומוכנים לעסוק בהם.


    ביקורות של גוגל חשובות מכמה סיבות:

  1. הם עוזרים ללקוחות פוטנציאליים לקבל החלטות מושכלות: כאשר לקוח פוטנציאלי רואה שלעסק יש דירוג גבוה בגוגל, יש סיכוי גבוה יותר שהם יבטחו בעסק ויבחרו לעשות איתו עסקים.

  2. הם משפרים את ה- SEO המקומי שלכם: ביקורות גוגל יכולות לעזור לעסק שלכם לדירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש המקומיות, מה שמקל על לקוחות פוטנציאליים למצוא אותך.

  3. הם מספקים משוב בעל ערך: ביקורות של גוגל יכולות לספק משוב בעל ערך על העסק שלכם, ללמד אתכם מה הלקוחות אוהבים ומה אתם יכול לשפר

לסיכום, ביקורות של גוגל הן דירוגים והערות שהותירו לקוחות על עסק בגוגל. הם יכולים לעזור ללקוחות פוטנציאליים לקבל החלטות מושכלות, לשפר את ה-  SEO המקומי שלכם ולספק משוב בעל ערך על העסק שלכם. עודדו את הלקוחות שלכם להשאיר ביקורות, הקלו עליהם לעשות זאת והגיבו לביקורות כדי להפיק את המרב ממשאב יקר זה.

 

אם עדין אין לכם דף עסק בגוגל, או אם יש לכם דף בגוגל ואתם צריכים עזרה בקידום הדף – צרו קשר.

שתפו את הפוסט

הדס אדלר

הדס אדלר

עוסקת מעל עשור בשיווק דיגיטלי לעסקים. במהלך השנים העברתי קורסים, הרצאות והדרכות בנושאי שיווק עסקים במדיה חברתית.
כחלק מהפעילויות אני מפתחת כלים דיגיטליים שעוזרים לבעלי עסקים לקדם, לשווק ולהפיץ את העסק שלהם במדיה.

בבלוג זה אספק מידע בנושא קידום ושיווק עסקים באמצעות הכלי של גוגל ״פרופיל עסק בגוגל״.

צרו קשר

שתפו את הפוסט